Pages

Wednesday 14 August 2013

AIDILFITRI ❤

salam aidilfitri. golek-golek makan ini makan itu, raya sana raya sini, eh dah dekat seminggu kita dalam bulan syawal. baru kalut nak hadap blog yg tak terupdate. first of all, SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN ya :) if ada salah silap or terkasar bahasa, harap dimaafkan. tak sempat pun nak jenguk rumah semua kengkawan. huwaaaaaaaaaa T.T

raya first sampai ketiga memang beraya sakan lah dekat kampung mama & abah dekat pokok sena & sik. nasib la dedua duduk kedah ja. so pagi raya lepas sembahyang raya baru bertolak balik :) yg paling seghonok raya tahun ni pakat berpepel ja semuaaa :O oh tidak! tak plan pun, aduyyyy.



first day raya di rumahhhh with ayeh mok mokk
okay this one gambar raya family belah abah dekat pokok sena. banyak yang takdak ni sebab ada tak balik,ada raya belah mentua,and yg snapkan pic ni adik aku yg izzul tu :)



nampak tak budak belakang angkat peace yg gemuk tu? aku lah tu -,-

raya kedua di sik,kedah. theme blueblack :)

with my only one sister. selalu org cakap dia adik aku. muka aku nampak tua ka? :O

this one baru betul adik aku. yg ni memang aku nampak muka tua. macam mak budak. kahkah :p
raya kedua beraya sakan belah mama dekat sik sampai la ke sungai petani. lenguh pinggang kot. 6 buah rumah kami terjah. memang tiap tahun mama selalu pi. rumah adik beradik belah sana. syoq jugak dapat kenal orang2 lama. raya ketiga baru siap2 nak balik sintok :)

dah raya ketiga, moh kite pulang ke rumah ya! bercoklat pulak di raya ketiga :)


and Alhamdulillah, raya keempat baru dapat merasa nak beraya dengan kawan2 dekat changlun & alor setar. tapi pagi sebelum keluar raya tu, ada masak bihun sup sikit sebab ada orang nak bertandang ke rumah. and ALHAMDULILLAH. family dia 2 biji kereta datang rumah. seronok sebab dapat kenalkan parents dia dengan parents aku :') semuanya baik2 saja. and seronok tengok dia makan masakan yang aku masak. ahhhh firstime masak untuk en zuki & for my future family & future mak abah mentua nanti. Alhamdulillah jugak lah zuki cakap sedap hihi. and parents dia pun suka bila dapat jumpa aku & mama abah. thanks ya allah. moga semuanya baik-baik saja. In shaa Allah.


taraaaa . green day. cewah! 

una-hana-nad. kawan sekolah rendah niiii :D

bff forever ever ni lah yang bawakkan kite jenjalan raya. thankss nad cantik :* lebiu moreeee

sempat jugak jumpa sat & bersushi sebab esok dia dah balik kulim :')

okay last! selamat hari raya from me & him :') 





No comments:

Post a Comment