Pages

Sunday 25 August 2013

2 Years Journey

2 tahun? fuhhh. rasa macam dah lama. tapi baru dua tahun. hmmmm. ada apa eh dengan 2 tahun?
2 tahun lepas lah aku kenal dia. nama dia. orangnya. mata merahnya. janggutnya. pipi nya. rambut yang tak seberapa nak adanya. hati budinya. kasih sayangnya. jujur. aku tak dapat kasih sayang dia pada mula kami kenal. kenapa? itu kan hati manusia. mula-mula kenal mana boleh jatuh sayang terus. depends on org lah. lain org lain cara nya :) 

mungkin ada yg sinis cakap "eleh baru 2 tahun dah kecohhh" takpa. aku lalui banyak pengalaman sepanjang 2 tahun aku kawan. dulu aku pernah kecewa sebab 4 tahun aku bertahan dengan yg lama. tapi,dah nama bukan jodoh. Allah dah tulis bukan jodoh aku dan dia tu. jadi takdak lah. sebab tu aku mulakan pulak dengan 2 tahun ni, moga boleh lebih yang lama. ada..ada sebelum dia ni, tapi tak kekal. bukan apa, tak serasi mungkin? ada yg kawan sebab tak ikhlas. buat apa? aku nak cari bakal suami. bukan teman berjoli. mungkin aku cuma boleh cakap, aku dah jumpa. tapi, Allah yg akan tentukan macamana nanti. aku cuma berharap yg terbaik di akhir hubungan kami. Amin. In Shaa Allah! 

banyak jugak air mata ni keluar rasanya sepanjang 2 tahun. ahhh! pedulikan! ini lah dinamakan pengalaman. pengalaman yg akan mengajar kita ke hadapan. pengalaman yg akan buat kita jatuh dan bangkit. tak semestinya menangis tu sedih. ye daaak? ada jugak aku menangis sebab terharu, kecewa, sedih, pedih, seghonok, bahagia. macam-macam rasa lah. haha. and tak terucap terima kasih rasanya pada dia sebab dia dah ajar aku macam-macam selama kami berkawan. ajar jadi orang lah. hahahhaha. thanks.

awak, thanks sebab sabar layan kerenah sy yg ntah papa ntah :3

oh buat apa di cerita, bahagia kita rasa :')

mari gemok bersama-sama. haha. 

walau awak jauh, sy tetap ada untuk awak

thanks, for being my love. till today :)

selamat ulangtahun perkenalan kita awak. 2 years. 2011-2013.
moga kita bahagia senantiasa. sayang awak :)

nhmj_mzms


1 comment:

  1. Moga perkahwinan terus kekal hingga ke anak cucu dengan zuriat yang soleh dan solehah...Insyallah

    ReplyDelete