Pages

Thursday, 25 July 2013

a month to goooo. weeeeeeeee :B

salam salam salam :)
takmo taip pepanjang. just want to shareeee, A MONTH TO GO! YEAY! a month? ada apa lagi sebulan. hihiks. nothing special, just a special for me & him je kut mihmihmih. 
ah btw, to Mr.Z, happy 1 years & 11 months! cer jeling dekat kanan blog ni. nampak kan? i'm always counting day by dayyy~ tapi daisypath la tukang mengkira. I tak serajin tuuuwww :p 
i love you sweetheart *aceewaaah*

thanks for everyday, tak lekang bagi nangis, ketawa.

andai ada jodoh--doakanlah :) moga suatu masa, ALLAH maqbulkan apa yang kita minta & harapkan.
aku tak minta lelaki perkasa,hensem,kaya raya jadi bakal somi, cukuplah engkau.
manis senyuman bila dipandang. nak gaduh dedepan pun tak gamak :3
ALLAH akan permudahkan INSYAALLAH :')
see yaaa this raya! nak p lawat nongka lagi raya tahun ni.
wiwiwiwiwiwiwiwiwiwi :D
byeeee. love, hug :* 
pssssstttt : macam TERPERASAN yg awak makin kurus. :/ keeee mata saya juling? keeeee saya makin gemok ni. ISH! takleh jadi ni :/ hmmm hmmm .

4 comments:

  1. Bila nak kawem ni? Hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena tunggu MR.Z lah :D hihihihihi

      Delete
  2. Hohoh...since when i jadi suparman nih...syok arr leh tebang..tp x mo pakai penda kat luaq noh..malu org nongka...up up awayyyyy......

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahha. i know that you bebeh. choii~ hahahaha. u're my superrrrrrrrrrmannnnnnnnnnnnnn :p

      Delete