Pages

Saturday 28 July 2012

VCO catalyst :)

hello. disebabkan keboringan melampau, so aku nak share about VCO iaitu virgin coconut oil @ minyak kelapa dara keluaran CATALYST. FYI, aku mula makan benda ni last year. masa aku jumpa my mr.kios. dia yg syorkan aku makan and sapu dekat muka sebab before kulit muka aku memang teruk sebab resdung. jerawat and berminyak toksah habaq lah. teruk sesangaaat :O so mula-mula tu disebabkan nak rawat muka, zuki syorkan aku sapu je kat muka malam-malam before tido. firstly, memang aku try makan tapi macam tak teratur sebab aku lebih suka sapu dekat muka buat mask before tido dekat kolej malam-malam. hehe. habis sebotol zuki bagi lagi sebotol pun aku buat macam tu. akan tetapi botol kedua aku try la nak makan secara teratur sebab aku ada baca testimoni yg banyak cakap berat badan boleh turun and boleh melawaskan. aku ni kan lemah sikit bab lawas-lawas ni. memang kenalah dgn aku. so aku pon try. and then, lepas beberapa hari makan,aku jadi lawas tak macam before yg agak teruk sampai buncit perut sebab aku tak lawas :3 and paling syoq, bila makan VCO, automatik selera makan berkurang. memang jadi kenyang bila aku ambik pagi2 sebelum pi kelas pukul 8 sebab memang takdan sarapan, so nak bekal tenaga aku makan 2 biji sekaligus :) banyak jugak la tegoq aku nampak kurus sikit. berat aku before dalam 52kg macam tu la. lepas makan VCO tuh, aku timbang masa kat kolej dalam 48kg. hewhew. turun 4 kg :)magic. parut jerawat pun dah hilang.muka nampak berseri jugaklah dari dulu-dulu haha. tapi jerawat cepat surut kalau sapu VCO dekat muka. seriously :)
and now, aku dah share kebaikan VCO ni dekat family aku dulu iaitu mama and kakak aku :) so kami 3 orang memang makan teratur and diorang pon turut dpat hasilnyaa :) alhamdulillah! aku pon memang ambik VCO + COLLAGEN catalyst jugak untuk kecantikan dalaman wanita :)
insyaallah, i think produk ni seriously bagus. buat apa aku nak share benda yang tipu pulak kan? :)harga dia taklah mahal. murah dari yang lain.


ni lah VCO tu dalam bentuk softgel.senang nak makan:)
RM39.90 (semenanjung)& RM43.90 (sabah&sarawak)

yg ni pulak VCO jugak tapi dalam bentuk liquid. harga dia pun sama dengan yang softgel.
RM39.90 (semenanjung)& RM43.90 (sabah&sarawak)

okay ni lah COLLAGEN tu. sedap! rasa berry-berry lagi tau :* murah ja.
RM59.90 (semenanjung)& RM65.90 (sabah&sarawak)

for VCO softgel, boleh diambil 2 kali sehari. samada 2biji sekaligus pada waktu pagi or sebiji pagi dan sebiji malam :) diambil bersama air suam. insyaallah berhasil.
then for collagen, makan pada waktu malam selepas makan malam atau sebelum tidur. diambil bersama air suam or jus buah lebih baik :)
so you all boleh lah try untuk cantik and sihat! serious bagus gila VCO ni.
FYI, una pon dah daftar jadi agen bawah catalyst ni sebab selalu ambik banyak for diri sendiri,kakak and mama lagi:) so kalau nak cuba boleh la ask me at my email. ( nabilahusna_nhmj@yahoo.com) or follow my twitter :* https://twitter.com/mrs_kios or my fb https://www.facebook.com/nhmjmzms :)
thanks to my beloved sayangs, mohd zuki yg perkenalkan VCO ni for me. alhamdulillah. now lebih bertenaga sikit. hikhik :*

wao wao wao :O :O :O ni stock una sendiri kay :D hihi. untuk diri sendiri punyeeee. :D

hehehe. btw nak share sikit. so boleh beza tak before una amalkan VCO and after :*

BEFORE


sedih kan kan tengok muka before ni. jerawat banyak sampai rimas. nak dating pon malu dekat mrkios :(

AFTER
and this my latest picture. masa dating dgn honeystarr kite haritu haha. no edit-edit k. swear! haaa :) see nampak perubahan kan kan :) alhamdulillah. :* so jom! boleh order if u interested
to this product.lepas dah cuba baru una perkenalkan. sebab bila diri sendiri tak cuba macamana nak tell the world kesahihan mujarabnya VCO ni kan! okay! thats all. thank you <3

No comments:

Post a Comment